MeshNews forkert tegnformatering i overskrift

.Kody

Hej

Læser news, med MeshNews, men nogen gange, kommer der nogle mærkelig
overskrifter i nogle meddelelser. F.eks "netværksharddisk" bliver til
"netv=c3=a6rksharddisk"

.Kody

David Eriksen

Så åbner du Outlook Express indstillinger
og retter det...simpelt dr.watson

.Kody

David Eriksen forklarede den 23-10-2015:
He he point taken... har i mellemtiden fundet den rette gruppe
.Kody

Ole C

David Eriksen skrev blandt andet:

> ...simpelt dr.watson

Eller måske snarere "Elementært min kære dr. Watson" :-)

--
vh
Ole C

David Eriksen

Ole C wrote:

> Eller måske snarere "Elementært min kære dr. Watson" :-)

Det er jo lige det :-)