Jeg har et par spørgsmål ang. outlookExpress, som kan købes på nettet og duer i alle OS.

Jørgen.Andersen

Jeg har dette spørgsmål i begge mails grupper.

Jeg vil spørge, om det var her i denne gruppe, en venlig sjæl anbefalede
mig, at bruge dette program, som kan købes ret billig på nettet. Jeg har
nemlig et par spørgsmål ang. om hvordan "OutlookExpress" har virket for ham,
jeg er nemlig kommet ud for, at ens mails password pludselig forsvinder og
ikke kan skrivdes ind igen, hvis man gør det virker de kun intil man lukker
mail programmet. Næste gang man åbner for "OutlookExpress" er de atter væk .
Så skal man være sikker på de er der, skal man enten afinstallere programmet
eller bruge genoprettelkse, ellers skal password skrives ind hver gang mail
programmet åbnes.og det er jo lidt træls.
Mange vil sikker sige brug et andet mailprogram, men jeg kan godt lide
"outlookExpress" derfor.