Alle mine mails vises i tekst og ikke i HTLM layout med foto etc.? OS XP

@worldonline.dk jørgen

Hvordan får jeg gjort det til standard, så jeg ikke skal sætte hak i vis
meddelelser i HTLM

Ole C

jørgen skrev blandt andet:

> Hvordan får jeg gjort det til standard, så jeg ikke skal sætte hak i
> vis meddelelser i HTLM

I Windows Mail:
Funktioner>Indstillinger>Sikkerhed>fjern markering ved "Bloker billeder og
andet eksternt indhold i HTML-e-mail".
Mon ikke det er nogenlunde det samme i Outlook Express...

--
vh
Ole C

@worldonline.dk jørgen

"Ole C" <ma...@olec.invalid> skrev i en meddelelse
Tak.
Har kigget, der er ikke sat hak i "Bloker billeder"

"Sådan kan en Mail f.eks. se ud"

HedwigFulton48295 sent you a message:

"Do not pass see my video from the following link
http://pxurl.de/miuytyc162145"

To reply, go directly to the conversation:
http://soundcloud.com/-/t/click/postman-email-convo-message_sent?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fmessages%2F32894630%3A187042064
(this feature is currently only supported in desktop browsers).

Så er det jeg må op og sætte hak i vis meddelelser i HTLM.
Jeg aner simpelthen ikke, hvad der er sket med indstillingerne i Outlook
Express.
Jørgen

@worldonline.dk jørgen

"jørgen" <3066 @worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Jeg var inde en gang til og kiggede igen i
Funktioner>Indstillinger>Sikkerhed og nu virker alt igen, og jeg lavede ikke
om på noget.