Kan ikke sende meddelelser fra Outlook Express til mine News Grupper, kan godt modtage og sende alm email og også se nye news, men altså ikke send

jama1...@gmail.com

fik den først sendt til dk.edb.internet.software.mail+news
SORRY
OS XP pro sp3

Får denne fejl, har Googlet men det gir intet

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Kunne ikke sende til News, får denne meddelelse da jeg prøvede', Konto: 'dtext.news.tele.dk', Server: 'dtext.news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 437 Article posted in the future -- "Sat, 17 May 2014 16:32:59 +0200"', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

David Eriksen

jama1...@gmail.com wrote:
> [...]
> May 2014 16:32:59 +0200"', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
> 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Article posted in the future -- "Sat, 17

S� det er din dato det er problemet, du kan jo ikke
sende mail ud i fremtiden

jama

"David Eriksen" <dav...@noman.invalid> skrev i en meddelelse
Jeg takker
.
Ja det fandt jeg ud af, jeg havde ellers kigget datoen efter men overs�, at
jeg var en dag foran.