Sikkerhedskopiering

Kaia

Hej gruppe

Jeg vil hører om der er en smart måde at sikkerhedskopierer ens mails på.

Jeg har selv oprettet i Outlook(ikke ekspres, men den fulde version) nogle
undermapper hvor jeg flytter mails hen til. Jeg vil så gerne gemme dem i et
eksternt drev. Det tager got nok sin tid fordi jeg før har oprettet mappe
for mappe eksternt og så skulle overfører indholdet fra hver mappe for sig.
Er der ikke en hurtigerer og smartere måde?? Ligger mine mails og mapper på
min computer ud over når jeg åbner i Outlook programmet??

MVH

kaia

Børge Justesen

Spørg i
News:dk.edb.internet.software.mail+news

--
Børge Justesen

Ole C

Kaia skrev blandt andet:

> [...]
> har oprettet mappe for mappe eksternt og så skulle overfører
> indholdet fra hver mappe for sig. Er der ikke en hurtigerer og

Microsoft har selv et program til formålet:
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=9003

> Ligger mine mails og mapper på min computer ud over
> når jeg åbner i Outlook programmet??

Hvis ikke mails og mapper lå på computeren, hvordan skulle Outlook så kunne
åbne dem.... ;-)
Men du spørger måske om de ligger på en postserver et sted på internettet?

--
vh
Ole C