Finde billede på nettet

Kurt Hansen

Jeg har et lagret billede (gemt omkring 2016) som jeg ikke ved hvor
kommer fra. Det er sandsynligvist et udsnit fra en hjemmeside. Jeg har
forsøgt med Firefox' billedsøgning, men uden held. Det er muligvist 5
billeder der er sat sammen til et.

Se disse:
https://www.danacord.dk/233.jpg
https://www.danacord.dk/233-2.jpg

Det er dette "logo" jeg er ude efter:
https://www.danacord.dk/233-x.gif
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

Kan det være denne side
<https://www.ww2enimagenes.com/2019/06/233-division-panzer-de-reserva-en.html>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Tak for buddet, Jørgen, men det er faktisk der jeg har
https://www.danacord.dk/233-x.gif fra ;-)

Jan Hansen

Kurt Hansen skrev:

> Jeg har et lagret billede (gemt omkring 2016) som jeg ikke ved hvor
> kommer fra. Det er sandsynligvist et udsnit fra en hjemmeside.

Halvvejs nede af siden på
<https://www.tjekdet.dk/faktatjek/i-kisterne-her-ligger-der-druknede-migranter-og-ikke-coronapatienter>
står noget om at finde billeder, der ligger flere steder på nettet.

--
mvh Jan.
Help Microsoft stamp out piracy. Give