kan man stadigt skrive i nyhedes grupperne via google news ?

Bo M. Mogensen

det har fungeret fint i langt tid så har google lavet noget om så det er
ikke helt gennemskueligt om det stadigt er muligt ?

Mv
BMM

Jørgen Nielsen

onsdag, 03-02-2021, Bo M. Mogensen skrev:
> det har fungeret fint i langt tid så har google lavet noget om så det er
> ikke helt gennemskueligt om det stadigt er muligt ?

Jeg har set indlæg via Google så sent som i eftermiddags.
Om Google har ændret noget ved jeg dog ikke.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Carl Drud

Jørgen Nielsen <nosp...@get2net.dk> writes:

> Jeg har set indlæg via Google så sent som i eftermiddags.
> Om Google har ændret noget ved jeg dog ikke.

Det lader dog til at man nu skal logge på med ens Google account for at
komme ind på Google Groups siden.

--
Carl