[Firefox] Indstillinger for meddelelser

1 view

Kurt Hansen

Jeg har et "abonnement" på polen.nu. Når der kommer en ny artikel, så
vises den i browseren.

Da der ikke er en afmeldingsfunktion på hjemmesiden, har jeg sendt dem
en mail og de svarer, at der et i browserens "Indstillinger >
Underretninger".

Det kan jeg ikke finde i FF 79.0
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kim Ludvigsen

Den 20.08.2020 kl. 08.27 skrev Kurt Hansen:
> Jeg har et "abonnement" på polen.nu. Når der kommer en ny artikel, så
> vises den i browseren.

Domænet er parkeret, så der kommer vel ikke så mange nye artikler?

> Da der ikke er en afmeldingsfunktion på hjemmesiden, har jeg sendt dem
> en mail og de svarer, at der et i browserens "Indstillinger >
> Underretninger".

Gå ind på den pågældende hjemmeside.
Du kan klikke dig frem via hængelåsen i adressefeltet, men det er
hurtigere at bruge tastaturgenvejen: Ctrl+i

Vinduet Sideoplysninger åbnes, klik på Tilladelser, og find så
indstillingen Sende beskeder, hvor du kan fjerne "abonnementet".

OBS! Jeg sidder med en lidt ældre Firefox, men ovenstående er vist ikke
blevet ændret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Kurt Hansen

Den 20/08/2020 kl. 09.15 skrev Kim Ludvigsen:

> Domænet er parkeret, så der kommer vel ikke så mange nye artikler?

Arrrgh, det var polennu.dk ;-)

> Vinduet Sideoplysninger åbnes, klik på Tilladelser, og find så
> indstillingen Sende beskeder, hvor du kan fjerne "abonnementet".

Mange tak for hjælpen :-)