Flash i Firefox under Windows 10

1 view

Bertel Lund Hansen

I tidernes morgen da jeg fik en pc med Windows 10, installerede
jeg Firefox, og et eller andet sted i processen fik jeg vistnok
slukket for Flash. Om jeg gjorde i Windows eller i Firefox, ved
jeg ikke.

Nogle enkelte steder har jeg brug for det, og derfor ville det
være praktisk om jeg kunne aktivere og deaktivere det. I lang tid
troede jeg ikke at Windows 10 havde Flash installeret, men så så
jeg at det var blevet opdateret.

Er der nogen der ved hvordan jeg får det aktiveret? Det findes
ikke som en udvidelse i Firefox.

--
/Bertel

Jørgen Nielsen

Bertel Lund Hansen

Jørgen Nielsen skrev:

> Jeg bruger ikke selv flash i Firefox, men der er måske hjælp at hente
> her

Ja tak, det løste problemet.

--
/Bertel