Usikker login i Firefox 52

Kurt Hansen

Jeg kan ikke logge ind i kontrolpanelet til en webshop. FF skriver at
forbindelsen er usikker.

Jeg har læst forklaringen her:
https://support.mozilla.org/da/kb/advarsel-om-usikker-adgangskode-i-firefox?as=u&utm_source=inproduct,
men der står ikke noget om hvordan jeg kan ignorere advarslen.

Hvis sætter https:// foran kommer jeg et skridt videre. Når jeg klikker
på Login-knappen siger den at oplysningerne vil blive sendt over en
usikker forbindelse og spørger om jeg vil fortsætte. Det svarer jeg ja
til, men så swapper den tilbage til http://.

Jeg vil naturligvis undersøge sagen hos vores hotelvært.

Lige nu klarer jeg mig ved at logge ind i Chrome.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kim Ludvigsen

Den 21-05-2018 kl. 07:47 skrev Kurt Hansen:
> [...]
> men der står ikke noget om hvordan jeg kan ignorere advarslen.

Det gør der da. Læs teksten i afsnittet, der begynder med "Bemærk" i fed
skrift. Men det forudsætter naturligvis, at det er den rigtige
hjælpeside, du har fundet frem. Hvis dit problem er et andet, er
løsningen sikkert også en anden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Kurt Hansen