Firefox 64.0 - alle mine bogmærker og ikoner er forsvundet

1 view

Kurt Hansen

Jeg har i længere tid kæmpet med MacPaw om at deres Clean My Max, vesion
X, swletter alle mine bogmærker i Firefoc 64.0 og erstatter alle
ikonerne med en globos.

De er usædvanligt langsomme til at svare og har, indtil nu, bedt om
yderligere oplysninger. Det er, i mine øjne, elendig support.

Hvordan restorer jeg Mozilla Firefox' bogmærker i OSX 10.13.6 (High Sierra)?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kim Ludvigsen

Den 17/12/2018 kl. 23.47 skrev Kurt Hansen:
> Jeg har i længere tid kæmpet med MacPaw om at deres Clean My Max, vesion
> X, swletter alle mine bogmærker i Firefoc 64.0 og erstatter alle
> ikonerne med en globos.

Hvorfor sletter du ikke bare programmet, hvis det ikke virker efter
hensigten?

> Hvordan restorer jeg Mozilla Firefox' bogmærker i OSX 10.13.6 (High
> Sierra)?

Firefox laver automatisk backup af bgmærkerne, du kan læse, hvordan du
gendanner en backup i denne artikel:
https://support.mozilla.org/da/kb/gendan-bogmaerker-fra-en-backup-eller-flyt-dem-til

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Kurt Hansen

Tak, Kim. Operationen lykkedes og patienten lever :-)