adblocker i Firefox

1 view

Willem Kulk

Via Stofa har jeg fået adgang til TV2Play. Jeg bruger Firefox og når jeg
vil se TV2Play så fortæller det mig at jeg skal deaktivere addblocker.
Jeg har ikke instaleret addblocker i Firefox. Hverken Stofa webtv eller
Discoveryplus brokker sig (det kan jeg godt forstå da jeg ikke har nogen
addblocker).
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre (Jeg skifter ikke browser)

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Bertel Lund Hansen

Den 20.12.2021 kl. 18.15 skrev Willem Kulk:

> [...]
> addblocker).
> Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre (Jeg skifter ikke browser)

Prøv at starte Firefox med tilføjelser deaktiveret (se under "Hjælp").
Hvis det løser problemet, så deaktiver manuelt alle tilføjelser og lav
en normal opstart. Derefter aktiverer du dem en ad gangen til du har
fundet synderen.

Hvis ikke det virker, ved jeg ikke hvad du så skal gøre. Måske er TV2
Play for hysterisk?

--
Bertel

Carl Drud

Willem Kulk <wil...@kulk.dk> writes:

> [...]
> addblocker).
> Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre (Jeg skifter ikke browser)

Prøv at se om der ikke skulle være en adblock extension

Tryk ctrl+skift+A det åbner tilføjelser og temaer side. Og check om der
er installeret en adblock.

--
Carl

Jørgen Nielsen

mandag, 20-12-2021, Willem Kulk skrev:
> [...]
> addblocker).
> Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre (Jeg skifter ikke browser)

Du har vel ikke blokeret reklamesider i HOST filen for det kan også
give problemer.

Jeg får også problemet i Edge og Opera, men det er nok fordi jeg har
cirka 1500 linjer i HOST filen og det opfattes en del steder som
addblocker.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Jørgen Nielsen

Efter ændring af hosts filen til den oprindelige kan jeg nu se TV2play
i Edge og Opera, men ikke i Firefox. Det hjalp heller ikke at
Deaktivere udvidelserne.

Da vi desværre ikke understøtter Firefox længere
<https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/search?utf8=%E2%9C%93&query=firefox&commit=S%C3%B8g>

Kim Ludvigsen

Den 21.12.2021 kl. 00.15 skrev Willem Kulk:
> [...]
> addblocker).
> Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre (Jeg skifter ikke browser)

Hvis ingen af de andres svar giver gevinst, så skyldes problemet
sikkert, at Firefox som standard blokerer sporing. Det bliver af nogle
sites opfattet som en adblocker.

Du kan i indstillingerne fjerne blokeringen på TV2Play - hvis du vil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Jørgen Nielsen

Tak kim

Indstillinger, Privetliv & sikkerhed, Udvidet beskyttelse mod sporing,
Håndter undtagelser.