Kan ikke skrive på Facebook med Firefox

1 view

Kurt Hansen

Jeg har oprettet en ny profil på Facebook og logger ind med Firefox 67.0
på min iMac. Problemet er at jeg ikke kan lave et opslag (knappen “Slå
op” udløser ingenting). Jeg kan imidlertid godt skrive hvis jeg bruger
Chrome.

Jeg må derfor forsigtigt konkludere, at det ikke er en indstilling i min
profil der er forkert, men åbenbart noget i browseren.

Nogen der har en idé?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kim Ludvigsen

Den 07/06/2019 kl. 11.01 skrev Kurt Hansen:
> [...]
> på min iMac. Problemet er at jeg ikke kan lave et opslag (knappen “Slå
> op” udløser ingenting). Jeg kan imidlertid godt skrive hvis jeg bruger

Det kan være en udvidelse, der driller. Prøv at tjekke, om det virker i
fejlsikret tilstand, hvor udvidelser slås fra. Du kan læse, hvordan du
starter Firefox i fejlsikret tilstand her:
https://support.mozilla.org/da/kb/loes-problemer-med-fejlsikret-tilstand

--
Mvh. Kim Ludvigsen