Bogmærkelinjen i min Firefox er forsvundet

1 view

Kurt Hansen

Hvordan får jeg den tilbage igen? Synes jeg har ledt i alle menuer.

FF 66.0.3
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Bertel Lund Hansen

https://support.mozilla.org/en-US/kb/bookmarks-toolbar-display-favorite-websites#w_show-or-hide-the-bookmarks-toolbar

--
/Bertel

Kurt Hansen

Måske er denne vejledning til en ældre version? Se her hvad viser hos mig:
http://danacord.com/bogm%C3%A6rkelinje.jpg

Kurt Hansen

Ups, jeg glemte et billede:
http://danacord.com/bogm%C3%A6rkelinje-2.jpg

Bogmærkelinjen ER altså slået til!

Kurt Hansen

Tsk, tsk, jeg har vist fået benet ud af den forkerte seng i dag. Ja,
bogmærkelinjen er slået til og den vises også, men kun med det ene
tilfældige ikon jeg som test trak derover.

[lige et øjeblik ...]

Heureka!!! Det lykkedes, men ikke på den måde som Bertels link anviste.

1. Klik på ikonet med de tre vandrette streger.
2. Klik på "Tilpas".
3. Klik på "Værktøjslinjer" dropdown'en i bunden af skærmen.
4. Træk "Bogmærke-elementer" op i boksen.
5. Færdig.