PCI-Express 1.0 versus PCI-Express 2.0

Claus E Beyer

Min pc har PCI-Express 1.0 indbygget, men nu har jeg bestilt et PCI-Express
2.0 5 ports usb3-kort. Vil PCI-Express 2.0-kortet kunne passe ned i
PCI-Express 1.0? Eller kan der være andre problemer?

http://www.dx.com/p/wbtuo-desktop-pci-e-to-5-port-usb-3-0-built-in-2-port-usb-3-0-express-card-red-352474

Claus

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.

Claus E Beyer

"Claus E Beyer" <ceb....@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2.0 5 ports usb3-kort. Vil PCI-Express 2.0-kortet kunne passe ned i
> PCI-Express 1.0? Eller kan der være andre problemer?

Tænk, den blev taget i tolden, og der blev opkrævet 185 kr. i moms og gebyr
til postvæsenet.

David Eriksen

Den 15-09-16 11:40, Claus E Beyer skrev:

> Tænk, den blev taget i tolden, og der blev opkrævet 185 kr. i
> moms og gebyr til postvæsenet.

Så har du da sparet kr. 54 i forhold til at købe i DK :-)

> Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast
> antivirussoftware.

Det er jeg da fuldstændig ligeglad med

--
David Eriksen