Microsoft USB tastatur

ErikRS

Hej...

Godt nok ikke megen trafik i denne gruppe, men jeg prøver alligevel.:-)

Jeg søger 3-4 stk. fabriksnye USB tastaturer af flg. mærke og model:

"Microsoft Comfort Curve Media 3000 DK/ND USB"

BEMÆRK: Det skal *IKKE* være den nye model "Comfort Curve 3000 For
Business", da den nye model ikke er kompatibel med Mac computere og
Microsofts software til Mac OS X. Det bør nævnes, at jeg kører et
blandet netværk med Mac OS X og Win 7 PRO Ultimate systemer via en KVM
switch...

Skulle nogen her vide - eller selv have dem, - hvor man evt. kan købe
den gamle model. Tastaturet er udgået fra MS's sortiment og er udsolgt
fra deres lager i Danmark. - Og ja, jeg har forespurgt dels hos MS, dels
hos samtlige de store elektronikkæder...

Kontakt mig gerne direkte via emailen i signaturen. - Husk at fjerne de
(ir)relevante bogstaver..-)

mvh. Erik Richard
Tlf. 86136640
Erik Richard Sørensen <mac-d...@MOVEstofanet.dk>
Openoffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org

Jørgen Nielsen

04-05-2017 skrev ErikRS:
> [...]
> til Mac OS X. Det bør nævnes, at jeg kører et blandet netværk med Mac OS X og
> Win 7 PRO Ultimate systemer via en KVM switch...

Hvis jeg har forstået det rigtigt er det dette
<https://www.microsoft.com/accessories/da-dk/products/keyboards/comfort-curve-keyboard-3000/3tj-00022>

Har du et MS Artikelnummer eller EAN nummer

For eksempel
MS Artikelnummer: 3TJ-00022 / EAN 885370282900

Model: 3000 for Business (det du ikke vil have)
MS Artikelnummer: 3XJ-00008 / EAN 885370292589

> Skulle nogen her vide - eller selv have dem, - hvor man evt. kan købe den
> gamle model.

Måske her
<http://www.ebay.co.uk/itm/Microsoft-Comfort-Curve-Keyboard-3000-Nordic-3TJ-00022-/291222801895?_trksid=p2349526.m2548.l4275>

--
Mvh. Jørgen

ErikRS

Hej - Nej desværre ikke. Begge henvisninger er til den nye udgave uden
multimedietaster - altså 'Comfort Curve 3000 For Business'.

'Comfort Curve Media 3000' har en ekstra række taster ovenover rækken
med F-taster...

mvh. Erik Richard

Heine Svendsen

Den 04-05-17 kl. 03:28 skrev ErikRS:
> [...]
> elektronikkæder...
>
> Kontakt mig gerne direkte via emailen i signaturen. - Husk
> at fjerne de (ir)relevante bogstaver..-)

Hej - er det denne model:
www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=987842736

Hilsen Heine
www.Indigo2.dk
Musik+Computer

Jørgen Nielsen

04-05-2017 skrev ErikRS:
> 'Comfort Curve Media 3000' har en ekstra række taster ovenover rækken
> med F-taster...

Selv et billed af det kan jeg ikke finde. ;-(

--
Mvh. Jørgen

Heine Svendsen

Den 04-05-17 kl. 17:36 skrev Heine Svendsen:
Nå, det kan jeg godt se ikke er den, du leder efter.
Der stod ikke "Business" på oversigten, men det gør det i
produktbeskrivelsen.
Beklager.

Heine