Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Windows media stereo "anlæg" ?

0 views
Skip to first unread message

Per

unread,
May 15, 2012, 3:56:49 AM5/15/12
to
Hej !

For nogle år siden (ca 5 år tror jeg) - så jeg flere steder at de solgte
media anlæg - bla. i hedengange Zitech.

Det var en computer med store køleribber på siden - så det fungerede som en
almindeligt stereoanlæg, der også kunne vise video og med høj udgangseffekt.
Anlægget kunne så tilsluttes til en Pc skærm.

Hvad hed det jeg taler om og findes den slags mere ?

Eller er det blevet overhalet af streaming ?

mvh. Per




Klaus Buur

unread,
May 15, 2012, 10:36:51 AM5/15/12
to
Jeg tror det er blevet overhalet af streaming boksende.
Det man hører mest om i dag, det er at folk investerer i en streaming
boks og en NAS grundet den yderst brede support at streaming boksende
har i dag.
Så ekstremt med en NAS er jeg dog ikke gået selv, her er det blot en
almindelig ekstern harddisk på tilkoplet til min.

Klaus.

>> Eque <<

unread,
May 15, 2012, 11:08:25 AM5/15/12
to
Du er godt kørende med en bærbar/tablet mm med en digital forstærker fra
eks. Hifiklubben.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/argon_da2-digital-usb-_forstarker.htm

Og så et 'mediaprogram' til lyd, billeder, tv, optagelser osv.

http://www.team-mediaportal.com/
(Gratis og godt)

Og så en USB tuner oveni.


"Per" <mes...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4fb20c62$0$56790$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
0 new messages