Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

usb-stick

0 views
Skip to first unread message

Roderiet

unread,
Oct 8, 2008, 6:24:10 PM10/8/08
to
hej NG har en usb-stick mrk. Micromemory 1 GB der er ingen
kontakt med den, heller ikke på forskellige putere. er der en metode til
genoplivning ?. Kan der være en fysisk defekt indeni som kan rettes ,
eller er det bare ærgerligt ?. vist er det ingen herregård mere når jeg
kan købe en 4 GB stick for 75,- i en kontorforretning, men alligevel. mvh
Niels F.

0 new messages