"Peter Nicolaysen" <
peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:n%1sr.44226$Yn4....@unlimited.newshosting.com...
Det er som om at folk de prøver at gøre den samme fejl igen, og kalde det for "Cloud"
med ¨dumme terminaler(tablets og mobiler uden regnekraft) og så regnekraften(en mainframe)
et sted der levere regnekraft til alle de dumme terminaler, det er fuldstændig åndsvagt, og et forsøg på
at standse batterier og regnekraft i at blive bedre!(ultra kapicatatore/super kapicitatore burde kunne
overtage fra batterier efterhånden, og med den lynhurtige opladning og ingen tab eller slid før efter
millioner genopladninger)
Det er som om at Cloud udtrykket er blevet stjålet perverteret og misbrugt, og der egentlig
forsøges at undgå at der er en ægte cloud eller sky af regnekraft!