Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Open Platform!

0 views
Skip to first unread message

Peter Nicolaysen

unread,
May 14, 2012, 2:09:47 AM5/14/12
to
Jeg sad og indså hvor rart det egentlig ville være, hvis at min PC
kunne bruge regnekraften i min mobil eller tablet,hvis den alligevel er igang med
at blive opladt, der burde egentlig være en eller anden form for standard,
hvor at alle mobil telefoner og tablets der er på den trådløse router i
folks hjemme netværk og er sat til at oplade, lægger deres regnekraft
til en Virtuel Processor med en variable mængde regnekraft, som
folks PC eller hvad de nu er igang med at bruge, kan benytte via en
installeret device driver, og som automatisk melder fra til den der
virtuelle processor, når der er den mindst aktivitet på mobilen eller
den der tablet!

Det ville være en rar funktion at have!

Krydspost: dk.teknik.telefoni.mobil,dk.edb.hardware
--
I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt
Helvede og bliver torteret for altid når i dør, grunden i finder frem til, må ikke indeholde
at jeg har gjort noget forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man læser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

unread,
May 14, 2012, 2:26:04 AM5/14/12
to

"Peter Nicolaysen" <peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:2l1sr.17360$_d5...@unlimited.newshosting.com...
På den anden side, så er det egentlig også ligemeget, men det ville have været rart, hvis det var!

Peter Nicolaysen

unread,
May 14, 2012, 2:44:05 AM5/14/12
to

"Peter Nicolaysen" <peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:dA1sr.116619$uu4....@unlimited.newshosting.com...
Hvis at folk eller deres unger løber tør for strøm så bliver mobilen sat i opladeren og brugeren bruger
alligevel en tablet/laptop eller pc istedet, og hvis der er tre-fire tablets og fem mobiler telefoner i en hustand,
så løber det alligevel op, og mange bække små og sådan!

Peter Nicolaysen

unread,
May 14, 2012, 2:54:53 AM5/14/12
to

"Peter Nicolaysen" <peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:6R1sr.248856$eA3.1...@unlimited.newshosting.com...
De bliver heller aldrig smidt ud på den måde, når der kommer nye mobiler,
bliver de bare sat i en oplader i garagen loftet eller lignende, med batteriet taget ud
og kørende direkte fra opladeren!

Peter Nicolaysen

unread,
May 14, 2012, 3:17:24 AM5/14/12
to

"Peter Nicolaysen" <peterni...@email.dk> skrev i meddelelsen news:n%1sr.44226$Yn4....@unlimited.newshosting.com...
Det er som om at folk de prøver at gøre den samme fejl igen, og kalde det for "Cloud"
med ¨dumme terminaler(tablets og mobiler uden regnekraft) og så regnekraften(en mainframe)
et sted der levere regnekraft til alle de dumme terminaler, det er fuldstændig åndsvagt, og et forsøg på
at standse batterier og regnekraft i at blive bedre!(ultra kapicatatore/super kapicitatore burde kunne
overtage fra batterier efterhånden, og med den lynhurtige opladning og ingen tab eller slid før efter
millioner genopladninger)

Det er som om at Cloud udtrykket er blevet stjålet perverteret og misbrugt, og der egentlig
forsøges at undgå at der er en ægte cloud eller sky af regnekraft!
0 new messages