Og ja...det er hardware vi snakker her, men
min Winamp erstatter meget hardware..;o)
> Hvor indstilles den tilbage ?
>
> Og ja...det er hardware vi snakker her, men
> min Winamp erstatter meget hardware..;o)
Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
på knappen så den fader ud/ind igen.
--
Mvh Max
> Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
> på knappen så den fader ud/ind igen.
Hvis du ikke kan finde knappen, så kik under Preferences,
Audio, Crosfade (on)
--
Mvh Max
"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:482d1d15$0$56773$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:482d20b9$0$56779$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
> Men denne funktion er ikke mulig
> i version 9.
Så lad være med at bruge version 9.
--
Mvh Max
"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:483193b0$0$15895$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
"Rado" <ra...@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:hva134pngo9d2vtt0...@4ax.com...
> On Sun, 18 May 2008 09:04:42 +0200, "Eque" <-> wrote:
>
>>OKI, takker.
>>Men denne funktion er ikke mulig
>>i version 9.
>>
>
> Det er nok fordi version 9 ikke er helt færdig endnu - version 5,.53
> er den seneste officielle udgivelse... :-)
>
>
>
> --
> Rado
>
> The greatest obstacle to discovery is not ignorance
> but the illusion of knowledge.
> Hvorfor gå på kompromis ?
Hvorfor bruge noget der ikke dur ?
Ps: prøv at lade være med at topposte.
--
Mvh Max
"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:4831e003$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
> Hej Eque
>
>> Hvorfor gå på kompromis ?
>
> Hvorfor bruge noget der ikke dur ?
Se det har du så misforstået HELT.
Nok derfor, dit ubrugelige svar. Du er undskyldt.
Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
komfortabel.
> Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
> mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
> komfortabel.
Altså version 9 dur ikke.
--
Mvh Max
Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
hvor jeg kan fade blidt og lækkert.
Indtil denne er fundet, må jeg nøjes med min 8'er Pro-edition
som sagt.
> Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
> hvor jeg kan fade blidt og lækkert.
Jeg forstår dig godt, jeg husker godt da funktionen
kom første gang og det er en rigtig god funktion.
Skriv til Winamp og fortæl dem at den mangler
i version 9, det er jo formålet med beta versioner.
--
Mvh Max
"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:48326f0a$0$56769$edfa...@dtext02.news.tele.dk...