Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Softfade

0 views
Skip to first unread message

Eque

unread,
May 15, 2008, 5:50:22 PM5/15/08
to
Min Winamp kunne engang fade blødt når jeg spolede
eller startede-stoppede den.
Men nu cutter den hurtig.
Hvor indstilles den tilbage ?

Og ja...det er hardware vi snakker her, men
min Winamp erstatter meget hardware..;o)


Max

unread,
May 16, 2008, 1:35:17 AM5/16/08
to
Hej Eque

> Hvor indstilles den tilbage ?
>
> Og ja...det er hardware vi snakker her, men
> min Winamp erstatter meget hardware..;o)

Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
på knappen så den fader ud/ind igen.

--
Mvh Max


Max

unread,
May 16, 2008, 1:50:49 AM5/16/08
to
Hej Eque

> Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
> på knappen så den fader ud/ind igen.

Hvis du ikke kan finde knappen, så kik under Preferences,
Audio, Crosfade (on)

--
Mvh Max


Eque

unread,
May 18, 2008, 3:04:20 AM5/18/08
to
Kan du ikke lige smide et link til denne hardware
da det ville være fint, hvis jeg ku' ta' den med mig
på mine cykelture ud i det blå.


"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:482d1d15$0$56773$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

Eque

unread,
May 18, 2008, 3:04:42 AM5/18/08
to
OKI, takker.
Men denne funktion er ikke mulig
i version 9.

"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

news:482d20b9$0$56779$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

Message has been deleted

Max

unread,
May 19, 2008, 10:50:34 AM5/19/08
to
Hej Eque

> Men denne funktion er ikke mulig
> i version 9.

Så lad være med at bruge version 9.

--
Mvh Max


Eque

unread,
May 19, 2008, 3:49:02 PM5/19/08
to
Hvorfor gå på kompromis ?


"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:483193b0$0$15895$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Eque

unread,
May 19, 2008, 3:49:35 PM5/19/08
to
Hmkay.
Tror jeg prøver min pro 8'er igen så..


"Rado" <ra...@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:hva134pngo9d2vtt0...@4ax.com...


> On Sun, 18 May 2008 09:04:42 +0200, "Eque" <-> wrote:
>
>>OKI, takker.
>>Men denne funktion er ikke mulig
>>i version 9.
>>
>

> Det er nok fordi version 9 ikke er helt færdig endnu - version 5,.53
> er den seneste officielle udgivelse... :-)
>
>
>
> --
> Rado
>
> The greatest obstacle to discovery is not ignorance
> but the illusion of knowledge.


Max

unread,
May 19, 2008, 4:16:15 PM5/19/08
to
Hej Eque

> Hvorfor gå på kompromis ?

Hvorfor bruge noget der ikke dur ?

Ps: prøv at lade være med at topposte.

--
Mvh Max


Eque

unread,
May 19, 2008, 4:50:44 PM5/19/08
to
Top-hwaffor nåed ???


"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

news:4831e003$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...


> Hej Eque
>
>> Hvorfor gå på kompromis ?
>
> Hvorfor bruge noget der ikke dur ?

Se det har du så misforstået HELT.
Nok derfor, dit ubrugelige svar. Du er undskyldt.
Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
komfortabel.

Max

unread,
May 19, 2008, 5:04:56 PM5/19/08
to
Hej Eque

> Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
> mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
> komfortabel.

Altså version 9 dur ikke.

--
Mvh Max


Eque

unread,
May 19, 2008, 5:16:37 PM5/19/08
to

"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:4831eb6c$0$15898$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
hvor jeg kan fade blidt og lækkert.
Indtil denne er fundet, må jeg nøjes med min 8'er Pro-edition
som sagt.


Message has been deleted

Max

unread,
May 20, 2008, 2:26:18 AM5/20/08
to
Hej Eque

> Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
> hvor jeg kan fade blidt og lækkert.

Jeg forstår dig godt, jeg husker godt da funktionen
kom første gang og det er en rigtig god funktion.
Skriv til Winamp og fortæl dem at den mangler
i version 9, det er jo formålet med beta versioner.

--
Mvh Max


Eque

unread,
May 21, 2008, 3:34:45 PM5/21/08
to
Nej.
Afventer til den endelig foreligger, og
tar' så en endelig vurdering af produktet
til den tid.
8'eren gør det godt, og forskellene
versionerne imellem er alligevel så små,
at kunne et flueben afhjælpe mit 'problem',
ville det være det optimale i første omgang.


"Max" <max_...@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:48326f0a$0$56769$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

0 new messages