Wav-filer til cd-filer

Anders Jørgensen

Hvordan brænder man wav-filer ned på en cd, så filerne bliver
konverteret til cd-filer?

Win 7 kan ikke håndtere den opgave, så vist jeg kan se.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

AJ

Heine Svendsen

Den 19-02-17 kl. 11:34 skrev Anders Jørgensen:
Det kan alle CD-brændeprogrammer.
Har du ikke fået et med din PC?

Du kan finde mange på nettet, men de er stort set alle
inficerede med noget malware.

Sidst jeg tjekkede Ashampoo, var der ikke noget skidt med i
pakken, men det kan du jo selv teste.

Her er Ashampoo:
https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/0710/Offline/Ashampoo-Burning-Studio-6

Og her er et online virustestprogram, som kan teste
downloadede filer, inden du installerer dem:
https://www.virustotal.com/

Heine

Edmund

Den 19-02-2017 kl. 11:34 skrev Anders Jørgensen:
> Hvordan brænder man wav-filer ned på en cd, så filerne bliver
> konverteret til cd-filer?
>
> Win 7 kan ikke håndtere den opgave, så vist jeg kan se.

Jo da, Windows media player

--
Mvh Edmund

Anders Jørgensen

Ja, Windows Media Player kan faktisk gøre det. Jeg måtte lige stå lidt
på hovedet i programmet, men så lykkedes det også.

AJ