Stefan
Stefan
JA....skynd dig at slukke din PC..........................og f� noget nyt
pasta p� igen.
KR.
URK. Er det så slemt... Hvad er værste scenarie?
Et tyndt tyndt lag kᅵlepasta, skal sᅵrge for at udjᅵvne de meget smᅵ
ujᅵvnheder der er pᅵ CPU og kᅵleprofil.
Uden pasta vil kontaktfladen vᅵre mindre og varmeoverfᅵrslen til
kᅵleprofilet er derfor ikke sᅵ effektivt som ellers. Resultatet er at
CPU'en bliver varmere.
I bedste fald er CPU'en ligeglad med den ekstra varme og mᅵ acceptere
en mere aktiv blᅵser. Du kan ogsᅵ risikere at den bliver for varm og
ustabil, nᅵr der arbejdes meget i lᅵngere tid. I vᅵrste fald - ikke sᅵ
sandsynlig - vil den brᅵnde af...
--
Lars Jᅵrgensen
Ja....som Lars skriver......................fᅵrst lugter der
brᅵndt.............og sᅵ sidder du med en afbrᅵndt CPU.
Kᅵlepasta er nok det vᅵrste at glemme, og det dummeste at spare pᅵ :-)
KR.
Tak for svarene. Der er betydeligt mindre støj nu :-)
> Kᅵlepasta er nok det vᅵrste at glemme, og det dummeste at spare pᅵ :-)
For meget kᅵlepasta er vᅵrre end intet kᅵlepasta.
--
MVH. N_B_DK
HP MSA20 kabinet kᅵbes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/
Nu mener jeg ikke, at skrev noget om, at det bare skulle pladres pᅵ.
At spare....betyder hos mig, at det rent ᅵkonomisk ikke kan betale sig spare
pᅵ det.
KR.