Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ny blæser på grafikkort?

29 views
Skip to first unread message

Peter (8450)

unread,
Feb 21, 2009, 9:31:03 AM2/21/09
to
Hej!

Jeg har et Sparkle Geforce 9600GT - 512MB - PCI-E siddende i min stationære
PC, men dets blæser larmer noget så frygteligt (og har gjort det fra dag 1,
så det er ikke fordi den er gået i stykker).

Kan jeg umiddelbart bare skifte til en anden blæser? Jeg har aldrig skiftet
blæser på et gratikkort før, så ved ikke helt hvad man skal kigge efter når
man skal købe en. Mit eneste krav er, at den skal være støjsvag..!


X-posted i dk.edb.hardware.grafikkort og dk.edb.hardware.stoej

--
Mvh.
Peter Bak

Mads

unread,
Feb 21, 2009, 10:48:53 AM2/21/09
to

Flere producenter laver komplette køler-løsninger til grafikkort,
f.eks. Zalman. De er billige, lette at montere og yderst støjsvage.

Det er svært bare at skifte en blæser på grafikkortet, for det er
som regel nogen ret specielle nogen, men køber du en komplet
køler er du sikker på det hele passer sammen og du vil højst
sansynligt ende med et grafikkort der larmer meget mindre end
det gjode da det var helt nyt.

mvh Mads

co@ch [4130]

unread,
Feb 22, 2009, 12:32:18 PM2/22/09
to

"Peter (8450)" <use...@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse
news:49a00fc7$0$90271$1472...@news.sunsite.dk...


Køb den bedste....
http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=145

Kig videre i linket efter mont. vejledning.

Mvh
Bri@n

>


0 new messages