Mvh., Brian Luckow
"Brian Luckow" <luckow...@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
news:cu4obt$7sk$1...@news.cybercity.dk...
Ja, det er nok bedst for at være på den sikre side. Dog er der ikke helt
berøring, da der er ca. 1-2mm luft mellem måtten og bundkortet, men da det
jo er en tæppelignende måtte, stikker der uldne fiber op rundt omkring. Man
kan få nogle færdigskåret måtter til netop mit kabinet, og jeg har skåret
mine tilsvarende til, men jeg tror mine måtter er tykkere. Mine måtter
består af to lag, så jeg tror bare jeg skærer det øverste lag af, så er
måtten kun 5,5 mm høj, det burde være nok - håber jeg.
Mvh., Brian Luckow
Demåtter er virkeligt noget lort at skære i, kan huske at jeg har kæmpet med
nogle engang :-)
He he, ja, jeg havde tæppefnuller over det hele. Især det stykke der skulle
ligge i bunden af kabinettet var godt nok besværligt pga. de mange små
huller der skulle skæres ud. Nå, men så har man også prøvet at montere tæppe
i sin computer. :)
Mvh., Brian Luckow