Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Noise Control måtter

0 views
Skip to first unread message

Brian Luckow

unread,
Feb 6, 2005, 4:35:36 AM2/6/05
to
Jeg er ved at lydisolerer mit kabinet med nogle Noise Control måtter. De er
ret tykke, så den der ligger i bunden af kabinettet har kontakt med
undersiden af motherboardet. Det giver vel ingen fare, eller hvad? Kan ikke
tro man laver lydisoleringsmåtter der er strømledende.


Mvh., Brian Luckow

ct

unread,
Feb 8, 2005, 8:22:15 AM2/8/05
to
jeg ville alligevel skære ud i måtterne så der ikke er berøring....


"Brian Luckow" <luckow...@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
news:cu4obt$7sk$1...@news.cybercity.dk...

Brian Luckow

unread,
Feb 8, 2005, 1:31:25 PM2/8/05
to
> jeg ville alligevel skære ud i måtterne så der ikke er berøring....

Ja, det er nok bedst for at være på den sikre side. Dog er der ikke helt
berøring, da der er ca. 1-2mm luft mellem måtten og bundkortet, men da det
jo er en tæppelignende måtte, stikker der uldne fiber op rundt omkring. Man
kan få nogle færdigskåret måtter til netop mit kabinet, og jeg har skåret
mine tilsvarende til, men jeg tror mine måtter er tykkere. Mine måtter
består af to lag, så jeg tror bare jeg skærer det øverste lag af, så er
måtten kun 5,5 mm høj, det burde være nok - håber jeg.


Mvh., Brian Luckow


ct

unread,
Feb 9, 2005, 12:48:24 AM2/9/05
to
Man
> kan få nogle færdigskåret måtter til netop mit kabinet, og jeg har skåret
> mine tilsvarende til, men jeg tror mine måtter er tykkere. Mine måtter
> består af to lag, så jeg tror bare jeg skærer det øverste lag af, så er
> måtten kun 5,5 mm høj, det burde være nok - håber jeg.


Demåtter er virkeligt noget lort at skære i, kan huske at jeg har kæmpet med
nogle engang :-)


Brian Luckow

unread,
Feb 9, 2005, 1:11:14 PM2/9/05
to
> Demåtter er virkeligt noget lort at skære i, kan huske at jeg har kæmpet
med
> nogle engang :-)

He he, ja, jeg havde tæppefnuller over det hele. Især det stykke der skulle
ligge i bunden af kabinettet var godt nok besværligt pga. de mange små
huller der skulle skæres ud. Nå, men så har man også prøvet at montere tæppe
i sin computer. :)


Mvh., Brian Luckow


0 new messages