Nyt "Radeon HD6770 1GB" bliver sindsygt varmt!!!

Brian Vestergaard

Har fået et spritnyt "Radeon HD6770 1GB" grafikkort, det bliver straks
efter computeren er blevet tændt, sindsygt varm, så varmt at man ikke
kan røre det uden at brænde fingrene :/

Selve GPU bliver ikke varm, men enden af kortet bliver i den grad,
meget varm http://img827.imageshack.us/img827/782/grafikkort2.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/6543/grafikort.jpg

Det store problem er, at jeg har skiftet blæser på det, det blev dumt
nok, gjort før kortet blev testet :/

Kan det evt. skyldes, at der ikke kommer den rigtige volt, til kortet
via strømstikket på kortet ?

Eller kan der være andet galt ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard (2620)

Ivan V. Klattrup

Brian Vestergaard skrev:

>Selve GPU bliver ikke varm, men enden af kortet bliver i den grad, meget
>varm http://img827.imageshack.us/img827/782/grafikkort2.jpg

Skal du ikke sætte nogen af de medfølgende (til arctic køleren) heatsinks
ude på de sorte komponenter (kan ikke lige huske hvad de hedder)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Brian Vestergaard

Ivan V. Klattrup skrev d. 13-05-2012 følgende:

> Skal du ikke sætte nogen af de medfølgende (til arctic køleren) heatsinks ude
> på de sorte komponenter (kan ikke lige huske hvad de hedder)

Tror ikke de tager varmen :o)