Pixelfejl, som IKKE er pixelfejl ?

Brian Vestergaard

Jeg får med jævne mellemrum, sådan en slags "pixelfejl" på min
skærm(e), jeg har prøvet med flere grafikkort, på flere forskellige
skærme, og fejlen er den samme, men bruger jeg onboard HDMI kommer de
ikke!!

Jeg skiftede min gamle computer ud, da den gjorde det samme, troede det
var den der var ved at afgå...

Fejlen er med sikkerhed IKKE et skærmproblem, for når de viser sig, kan
jeg trække et vindue hen foran og så er de væk, når vinduet fjernes er
de der igen... det sker både på skrivebord, i mapper og ved programmer
der kører.

Har nu fået den tanke at det er noget installeret software der gør det,
men hvilken type software kan gøre den slags ??

Billeder kan ses her http://you2me.dk/Hvem%20ved....html

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard (2620)

jens andersen

Den see ude som om din grafik kort er ram fejl...Du nød til at får en
nye grafik kort
mvh
jens

Hauge

Den 29-04-2012 12:31, Brian Vestergaard skrev:
> Jeg får med jævne mellemrum, sådan en slags "pixelfejl" på min skærm(e),
> jeg har prøvet med flere grafikkort, på flere forskellige skærme, og
> fejlen er den samme, men bruger jeg onboard HDMI kommer de ikke!!

For høj hastighed på din AGP/PCI-e eller lign. bus, sæt hastigheden ned
i bios-opsætningen, og se om det vil afhjælpe problemet.

Andre i denne tråd har glemt at læse hvad du skrev, før de svarede ;)

/Hauge

Brian Vestergaard

jens andersen skrev d. 29-04-2012 følgende:
> Den see ude som om din grafik kort er ram fejl...Du nød til at får en
> nye grafik kort

Du har læst hvad jeg skriver ik ;-)