Du kan jo også skifte køleren på grafikkortet.
Det er da den billigste løsning.
Hvis du ellers har en bare nogenlunde luftgennemstrømning
i kabinettet kan du endda skifte til en passiv køler, altså en
uden blæser. Så er problemet løst en gang for alle og du
får endda en mere stille maskine der bruger en anelse mindre
strøm. Det ville helt sikkert være mit valg, hvis jeg var i
din situation.
mvh Mads
Hvad mener du med bagsiden af kortet?
Hvis det er den "glatte" side uden komponenter den blæser på, så tror jeg ikke det er nok.
Det kan godt være du er tilfreds med kortet, men det rister sig selv ihjel hvis det kører for længe uden ordentlig køling.