Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

SLI og forskellige ram/modeller

11 views
Skip to first unread message

peter T.

unread,
Feb 4, 2012, 11:44:13 AM2/4/12
to
Jeg lurer på en brugt pc, med et Nvidia GTX 460/768MB i sig.

Kan jeg smide et tilsvarende 460-kort med feks. 1GB i spanden og sætte
dem i SLI?

Skal de være samme modeller/mærker eller kan jeg sætte to forskellige
kort sammen, så længe GPUen er den samme?


--
Peter T.

peter T.

unread,
Feb 5, 2012, 2:31:50 AM2/5/12
to
On 04-02-2012 17:44, peter T. wrote:
> Jeg lurer på en brugt pc, med et Nvidia GTX 460/768MB i sig.
>
> Kan jeg smide et tilsvarende 460-kort med feks. 1GB i spanden og sætte
> dem i SLI?

Det kan jeg så godt i følge
<http://www.geforce.com/Hardware/Technologies/sli/faq#c19>

--
Peter T.
0 new messages