Geforce 210 og compaq SR5621

RK

Er der nogen her der kan give mig et hint til at komme videre?

Jeg har købt et Geforce 210 men når jeg sætter det i maskinen får jeg en
blinkende cursor i øverste venstre hjørne
af en ellers helt sort skærm. Den når at vise Compaq opstartsbilledet og så
blink???
Jeg kan ikke komme i Safemode og hvis jeg prøver F10 for setup så forsvinder
end også den blinkende cursor (I'm stuck)
Hvordan komme man videre?

Fister

RK was thinking very hard :
Jeg har lign. problem, hvis jeg bruger hdmi udgang, kan jeg ikke se
bios-skærmen, på en af mine computere.
Ens skærmkort, men en anden computer, intet problem.
Det jeg mener er, prøv at ændre udgang, eller måske skal du i bios og
fravælge onboard skærmkort, før den vil boote på et eksternt kort.
Kai.

RK

"Fister" <B...@but.but> skrev i meddelelsen
Hej Kai!

Nu har jeg prøvet med HDMI det er samme symptomer, jeg har desværre ikke
mulighed for at prøve DVI !
Jeg har isat det gamle kort og prøvet de forskellige indstillinger i Bios,
men nej !!!
Det tyder meget på at kortet ændrer opløsning når man passerer Compaq
logoet????????????

RK

"RK" <flemm...@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
På en label står der flg.:
GV-N210SL-1GI
Nvidia GeForce 210/PCI-E 2.0
Dual-Link DVI-I/D-HDMI
DRIVER CD

Hvis det siger nogen noget ???

Martin

Jeg ville nok vælge hvis jeg var dig at prøve DVI udgangen.
Standard porten kan være lidt mærkelig på et grafikkort.

Men hvad det lille blinkende ikon på Compaq (tænk, troede ikke de
fandtes stadig) betyder må guderne vide - evt. ring til Compaq support?

Måske dette kan hjælpe?
I had the same black screen cursor issue with my gateway laptop. The
first time it happened I wiped out everything and reinstalled xp. The
second time it happened i researched a little deeper and discovered the
solution. I disconnect the hard drive and start your pc until i receive
the "no operating system found error". Then i turn off the pc and
reconnect the hard drive. When i restarted, I received the XP loading
screen and everything booted up ok. Hope this helps someone else.

http://www.geekstogo.com/forum/topic/222154-xp-wont-start-black-screen-wblinking-cursor/

RK

"Martin" <martinprikaarhofsnabelagmailprikcom> skrev i meddelelsen
Tak Martin!

Dejligt når der er nogen der forsøger at hjælpe :-)
Jeg burde efterhånden være klar over at computer er en svær disciplin!
Jeg har ikke fundet en løsning men har hørt at bundkortet kan være et
problem?
Men indtil videre må jeg køre med det gamle grafikkort. Hvis det hele ender
op i forsøg
med reflash af bundkort, etc. etc. så risikerer man at stå med en PC der
slet ikke virker!