Geforce 8800GTS 512 bliver for varmt uden grund

pou...@nospamgmail.com

Hej

Jeg har et stk Geforce 8800GTS 512, som pludselig bliver meget varmt uden at jeg
bruger pcen. Når jeg starter windows 8.1 op er grafikkortet på ca 52 grader.
Pludselig stiger det til ca 80 grader uden at jeg har spillet eller brugt pcen.
Underligt.

Har åbent siden på kabinettet og bruger en bord ventilator til at blæser på
kortet. Er lige nu på 70 grader.

Hvad kan der være galt?

Mvh Poul

--
Posted with NewsLeecher v7.0 Beta 7

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.