4k opløsning i 60Hz uden blæser (eller m. støjsvag blæser) - findes det?

Heine Svendsen

Jeg har meget svært ved at finde et støjsvagt grafikkort,
som har 4k opløsning i 60Hz.
Måske er jeg nødt til at gå efter et kort med (støjsvag) blæser.

Er der nogen her, der har et godt forslag?

Heine

Sveinar Ånes

> "Heine Svendsen" skrev i nyhetsmeldingen: n2466t$39h$1...@dont-email.me ...
https://www.asus.com/Graphics-Cards/GTX750DCSL2GD5/overview/

Heine Svendsen

Den 17-11-15 kl. 08:55 skrev Sveinar Ånes:
Tak Sveinar

Jeg gemmer info om dette kort, det ser meget fint ud, og jeg
kan godt lide Asus.

Jeg har i mellemtiden hørt fra producenten af et Sapphire
kort, og det ser også rigtig fint ud med disse specs.:
11215-04 Sapphire ULTIMATE R7 250 1G GDDR5 PCI-E HDMI /
DVI-I / DP.
DP support 4K@60Hz and HDMI supports 4K@30Hz

www.sapphiretech.com/productdetial.asp?pid=98BCB552-6560-4C44-94ED-E57CD03F9C15&lang=eng

Heine

jk

Jeg kan lide, at det er med Nvidia !

Passiv køling har jeg ikke så gode erfaringer med. Man forlader sig på
kabinet-kølingen, som skal være det bedre.

Jeg er på jagt efter et Nvidia grafikkort med følgende specs:

- kan køre 4K i 60 Hz med displayport og/eller hdmi
- kun bruger 25 watt eller deromkring
- low profile
- nvidia som sagt
- underordnet om det kan spil