mkv-fil og AMD Radeon 6750 M ?

Knud

Har denne bærbare (Samsung 7 . 700Z5) udstyret med et AMD Radeon 6750 M
grafikkort + Mobile Intel HD Graphics. Når jeg skal se feks en 720p film
(mkv) og fører den fra computer over til TV via HDMI, syntes jeg det
hænger lidt med billedeoverførelsen. Kan det virkelig passe at denne bærbare
ikke kan klare en mkv-fil på 720p ?

Når jeg afspiller en AVI fil er der ingen problem.

Message has been deleted

Knud

"Jesper Lund" <use...@jesperlund.com> skrev i meddelelsen

> Software til afspilning? Understøttes GPU decodning af video? DXVA hvis
> det er Windows?

Jeg vil lige prøve at checke de ting du skriver om (GPU decodning af video /
DXVA ) To af dem kender jeg : VLC-player og Vista