Hvad kan det, set med en Gammers øjne, vi er jo heller ikke milionære!

@worldonline.dk jørgen

NVIDIA® GeForce® GTX 750 Ti-grafik med 2.048 MB GDDR5-grafikhukommelse-

Har fået et pænt svar ang. dette Kort i Edb. Hardware gr.

Knægten spurgte nemlig igen, da en kammerat til ham sagde" Køb et bedre",
det her kort holder ikke længe, passer det "set med en gammers øjne".
F.eks. de helt nye og ret store spil kræver vel en del Grafik kræfter?. Som
jeg har fortalt, så er det ikke det store jeg ved om spil kontra Grafikkort.
Et større og bedre grafikkort koster vel, hvis det skal være endnu bedre end
det nuværende kort, så er vi vel oppe på mellem 2 og 3 tusin kr. (mindst) og
her siger jeg stop. Skal han ha et bedre så må det vente.
jørgen