Mogens
> Jeg er ligeså forvirret som Claus Rasmussen i en tidligere tråd! Min
> datter har også fået sims3. PC'en er en DELL optiplex GX270 (Service tag
> B9KKX0J)
> Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan opgradere til et grafikkort
> som gør det muligt at køre Sims3?
Det kan du. Din maskine har AGP, så du har samme muligheder som Claus.
--
Lasse Jensen
Tusind tak!