Jeg har købt en ny harddisk WD 320 GB 2,5 SATA til min T60 som jeg har
sat i min udvidelses bay. Jeg har startet maskinen op, og Windows (XP)
fandt ny hardware (diskdrev) og installerede drivere, fint fint..
Men jeg kan ikke se harddisken i Denne Computer endnu selvfølgelig. Jeg
har tidligere gjort installeret harddiske og kan godt huske man skal ind
i noget diskhåndtering og så formatere osv. før man kan benytte hdd. Jeg
kan bare ikke lige huske hvordan..?
Mvh
Mathias Vinther
Prøv at køre DISKMGMT.MSC, enten fra 'kør' eller på en
kommandolinie...
<mlr>
Højreklik på Denne Computer->Administrer->Diskhåndtering
Fynbo