Kæmpe problem med ny computer :o/

Brian Vestergard

Først vil jeg lige sige denne post er X postet til
dk.edb.hardware.bundkort,dk.edb.hardware.drev,dk.edb.hardware.grafikkort,dk.edb.hardware,dk.edb.system.ms-windows

Dette fordi jeg er total desperat, har for ca. 4-6 uger siden samlet en
ny pc, den indeholder følgende:

Gigabyte Z68XP-UD3 mobo
i5 3.3ghz cpu
Corsair 750w psu (nu 850w version)
2x 1tb WD Black diske
6x 1tb WD Green diske
4x Pioneer brænderdrev
2x SATA 2 ports PCI kort
4x 4gb Kingston 1333mhz ram
1x nVidia 460 1tb grafikkort

Den er/var installeret med Windows 7 64bit

Dette setup kørte perfekt ind til i går aftes, pludselig blå skærm,
uden egentlig brugbar info... genstartede men det ville den ikke, kørte
bare i ring med genstart efter genstart, derefter prøvede jeg at køre
backuppen ind, det helt uden virkning.

Derefter valgte jeg at prøve en formatering og frisk Windows 7
installation, den kørte hele vejen igennem til der hvor den er færdig
med installation siger velkommen, derefter genstarter den blot igen og
ingen.

Jeg skilte den så ad, sådan så der kun var min system harddisk,
installerede forfra, men igen, den kørte hele vejen igennem til der
hvor den er færdig med installation siger velkommen, derefter
genstarter den blot igen og ingen.

Jeg har i dag prøvet at skifte PSU, RAM, harddisk og grafikkort, men
med samme resultat :/

Nogen der har en løsning ?

--
Venligst