Ram hastighed og ram mængde i alt

Johnni

Gælder det for alle bundkort at: alle ram klodser køre efter laveste fælles
nævner i hastighed. Jeg mener hvis man bruger klodser med forskellig
hastighed f. eks 3 stk der køre 400 og en der kun køre 200, arbejder så alle
med kun 200.

I 4 pladser har valget imellem 1,25 GB med kun 400ére eller 2GB hvor den
ene "1 GB klods" er kun en 200.

Hvad ville I vælge?

vh Johnni

Kurt B. Andersen

"Johnni" <john...@anarki.dk> skrev i meddelelsen
Det er korrekt, at den der kører langsomst bestemmer den samlede hastighed.
I ovenstående tilfælde ville jeg helt klart vælge 2 GB, da hastigheden på
ramklodserne ikke lige er noget man sådan mærker. Men en næsten fordobling
af samlet ram vil helt sikkert kunne mærkes.

Kurt