Brænder, der kan brænde og læse hvad som helst

Vagn

Hej til gruppen.

Jeg håber, dette er den rigtige gruppe, ellers kan en venlig sjæl måske
sparke mig i den rigtige retning.

Jeg er den "lykkelige" ejer af en ASUS G74S bærbar computer, som har en
indbygget brænder, som skulle kunne brænde duallayer dvd'er. Det har så
desværre vist sig, da jeg endelig fik brug for det, at det kan den ikke. Den
prøver godt nok, men det bliver en fejlbrænding hver gang.
Derfor vil jeg nu gerne investere i en ny brænder - indbygget eller
ekstern - som kan brænde ALT fra cd'er til BlueRay incl. duallayer dvd'er.
Desuden skal den gerne være regionsfri, så den kan afspille alt, hvad jeg
kan finde på at putte i den, og uanset hvor det er købt.

Er der nogen der kender et sådant drev, og måske hvor den kan købes? Jeg har
sendt mails til et par firmaer, men det med regionsfri, kan de ikke klare.

Med venlig hilsen

Vagn