En lille tak til News Brugerne i denne Gr.

Jørgen. Andersen. " jama"

Jeg syntes lige, jeg vil give denne her Gruppe en tak.
Grunden dertil er, at her foregår der meget. der spørges og svares
I mange af de gamle grupper sker der ikke noget mere. Der er aldrig
spørsmål, eller svar i "så de må siges, at være afgået med døden?
Jeg har set, at dette spørgsmål bla. har været oppe i jeg tror det var i
"dk admin" bla.
Jeg tror lige som mange andre, at Facebook "Måske" har lidt af skylden.
Nå Gruppen her er jo ikke til diskution om sådane emner, men derfor er det
alligevel en glæde at se, at her er sker der noget! Der er aktivitet.
Jørgen

Thomas Jensen

Den 27-04-2015 kl. 22:16 skrev 30...@worldonline.dk:

> Grunden dertil er, at her foregår der meget. der spørges og svares

Du skulle bare have set hvordan det foregik for 15-20 år siden. Åhhh,
det var tider... ;-)

--
Thomas Jensen, Horsens

Jørgen. Andersen. " jama"

"Thomas Jensen" <ne...@invalid.dk> skrev i en meddelelse
"Åhhh, det var tider".

Ja det er rigtigt!
Og det kommer desværre nok ikke igen?
Men trods alt, så er noget bedre end slet ikke noget.

jk

Der er visse web-baserede fora. Det er bare med at finde dem.

F.eks. tweak.dk har et forum for 'Hardware og tilbehør'. Tweak er mest
besøgt af gamere, med deres hardware problemer.

recordere.dk har også et forum der bruges vedr. pc-hardware. Det er
ret aktivt.

På linuxsiden er der linuxin.dk

Man må nok sige, at usenet med sit 7-bits tekst-baserede format er ved
at være forældet.

Ligesom tekst-TV nok forsvinder inden længe. Dog bruges det til
analoge undertekster også, og Yousee kan jo ikke finde ud af, at man
hellere vil have de digitale undertekster.

mvh

John