K�bte en Medion tablet, nedsat til 900kr.i 2014 "10.1 sk�rm, core processor tror det er 1.6 Mhz. ?"

Jørgen. Andersen. " jama"

Jeg har lige sendt den rep. hos Mvaredion. " så jeg kan ikke lige huske dens
nøjagtige model nr."

Men-men..............!!!!!!! Jeg vil ikke ha den, hvis hurtigheden ikke
bliver bedre, den kan simpelthen ikke bruges til noget!!!!!
Jeg vil ikke engang sælge eller evt. gi den bort den duer simpelt ikke,
hverken til Net eller andet PC arbejde.
Når jeg skulle starte den op, måtte jeg holde start knappen inde tit i
ca.10-20 sek. eller mere! inden den startede op
.
Når den så var på, og jeg f.eks. skulle bruge Browseren (uanset hvilken) ja
så kunne der gå måske 30 sek. inden Browseren åbnede sig og tit var skærmen
sort intil det skete. Og når adressen var skrevet, ja så gik der en evighed
inden den begyndte sin søgning. I det hele taget så er den usædvanlig
langsom og som sagt er skærmen tit sort mens den tænker.

Lige fra tryk på instillinger og til, at åbne en af Appsene.
Den dårligste Smart phone jeg har haft, var og er betydelig hurtigere en min
Medion Tablet, og selvom dens processor er bedre end mine Smart phone.
Jeg vil idag ikke gi så meget, som Fem flade øre for den Tablet.
Og det selvom den er ny og stadig har skærmens folie på.

NB:
Kan det passe, at de lidt billige Tablet er så dårlige, og det selvom Date
Bladet tit roser dem? Er det, det rene fub, ja jeg ved godt, at man får det,
som man har betalt for, men at skrive de er gode også i forhold til prisen?
jeg har også prøvet en der var dobbelt så dyr og den var ikke meget bedre.

Hilsen.
Jørgen

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg tror du skal over i "iPad" for at få noget du kan stole på og noget
brugbart.
Hilsen
Jens

Jørgen. Andersen. " jama"

"Lyrik" <jenser...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg takker og gør det.

Jørgen. Andersen. " jama"

"Jørgen. Andersen. " jama"" <30...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <jenser...@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg takker og gør det.

Ps: iPad, hvor ligger den News Gruppe, jeg synes ikke jeg kan finde den.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hilsen
Jens

Jørgen. Andersen. " jama"

"Lyrik" <jenser...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Tak jeg må se, at få øjene op.

Kurt B. Andersen

"Jørgen. Andersen. " jama"" skrev i meddelelsen
Jeg mener ikke, at din oplevelse er normal.
Jeg har en 3 år gammel Medion tablet og den fungerer ganske udemærket og har
gjort det hele tiden. På grund af min anbefaling kender jeg flere som
efterfølgende også har købt Medion tablets og alle er særdeles tilfredse.
Startknap holdes inde 1-2 sekunder, hvorefter den starter.
Internettet starter øjeblikkeligt, så jeg kan slet ikke genkende dine
oplevelser.
Har du prøvet at reklamere? Der er 3 års garanti.
I dag er det i øvrigt Lenovo, som ejer Medion, så flere og flere af deres
varer har indhold, som reelt stammer fra Lenovo.

--
Kurt

Jørgen. Andersen. " jama"

"Kurt B. Andersen" <kurta...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Takker.
Ja den er sendt til Rep. hos Medion.

Men min kan ikke starte op på 2 sek. lant fra.
Og den er også længe om at starte selve Browseren op, og når den er startet
op, og søge adressen er skrevet ind, ja så tager det en evighed medens den
søger på nettet! som sagt, tager alt lang tid.
Trykker du på en Apps f.eks.så går der ca. 5 til 15 sek mindst inden Appsen
åbner.
Jeg har haft Computere længe og min første PC, var en Compaq, med en 66Ghz
processor og et 56 Modem, og var næsten lige så hurtig.

Jørgen. Andersen. " jama"

> [...]

(Ghz)
Det skulle være Mhz mener jeg det hed.
En skrivefejl

Thomas Jensen

Den 26-04-2015 kl. 10:12 skrev 30...@worldonline.dk:

> Men-men..............!!!!!!! Jeg vil ikke ha den, hvis hurtigheden ikke
> bliver bedre, den kan simpelthen ikke bruges til noget!!!!!

Sådan havde jeg det også da jeg lige havde købt min Samsung Tab 3. Jeg
kunne simpelthen ikke tro på at det kunne være rigtigt den skulle være
så langsom. Specielt fordi min kone havde en iPad, og jeg syntes det var
direkte pinligt så langsom den var til at starte apps op, og ikke mindst
indlæse hjemmesider.

Desværre havde jeg ikke råd til at købe en mere potent tablet, og i
mellemtiden har jeg vænnet mig til den. Hvis jeg skal ud og have en ny
på et tidspunkt, så vil jeg gå efter en topmodel. Hellere bruge 4.000 kr
på en tablet der virker, end bruge 2.000 på en underdimensioneret
budget-model.

--
Thomas Jensen, Horsens

Jørgen. Andersen. " jama"

"Thomas Jensen" <ne...@invalid.dk> skrev i en meddelelse
Jeg vil gir dig 100% Ret.
Men så ville jeg heller købe en af de små Bærbare, som har Processorkraft
nok. En hæderlig en kan fås for små 3000kr. i Aldi og dem er der ingen
problemmer med. Jeg har haft flere Bærbare fra Aldi og de giver 3 års
Garanti, som er fint, det er der ikke mange der gir.
Men det er rigtigt, at en Ipad er at fortrække, frem for den billige Tablet
jeg købte.
Men det skal også siges til mit forsvar, at Data Bladet havde givet min
MedionTablet en god kritik?
Det synes jeg forresten, at når jeg tænker mig om, at de for det meste altid
giver Aldis/Medions produkter! Måske tager jeg fejl?

Anders Sørensen

Den 26/04/15 kl. 10.12 skrev 30...@worldonline.dk:

> [...]
> jeg har også prøvet en der var dobbelt så dyr og den var ikke meget bedre.

Alt om data?
De roser generelt alt fra Medion.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.