Tablets, typenumre

Roderiet

Goddag Vil gerne hjælpe familien med at købe en Tablet ( ikke på
apoteket ) og bestemmer mig for Samsung galaxy Tab A 9,7 - 16 GB , 4G .
Jeg sammenligner de respektive butikker på nettet og notere mig at der
forskelle i typebetegnelsernes slutbogstaver fx

Proshops samsung galaxy tab A 9,7 16 GB 4G (SM-T555 NZWANEE)
Disse bogstaver er forskeliige, hvad betyder det ?.
( NZWANEE )

Cinmagics samsung galaxy tab A 9,7 16GB 4G (SM-T555 NZWADBT )
(NZWADBT )

Selvom tabletterne tilsyneladende er ens må der vel alligevel være en
forskel og hvilken. mvh Niels F.

Claus Pedersen

"Roderiet" skrev i meddelelsen
Hej.

Nu må du ikke lige klynge mig op hvis jeg har u-ret, men jeg mener at
Cinemagig er parallelimport. Tablets er sikkert helt ens, men parallel
importerede varer er ikke nødvendigvis beregnet til det danske/Skandinaviske
lande. Men som sagt er jeg ikke sikker i min sag.
Jeg købte for nogle år siden et fladskærms tv i et kendt mærke hos dem. Den
fungerer upåklageligt :-)

Claus