Købte en Medion tablet, nedsat til 900kr.i 2014 "10.1 skærm, core processor tror det er 1.6 Mhz. ?"

@worldonline jørgen.andersen

"Historien om den forsvundne Tablet, der var til Rep. hos Medion."

Syntes lige, at I skulle vide, at Aldi / Medion har givet mig alle mine
penge tilbage: 900 kr.
Derfor handler man i Aldi, så er der altid god service og 3 års garenti. Nu
ang. min handel med Aldi / Medion, så tror jeg, at de simpelthen ikke kunne
finde den Tablet jeg sendte til reparation gennem Aldi. For da jeg ringede
til Medion for et par uger siden, kunne De ikke finde Tableten med Aldis
Rep. nr.
Men jeg køber aldrig en billig Tablet igen, de er bare for ringe.
Jørgen