Notebook MD 95500

@worldonline jørgen.andersen

Min lidt ældre Bærbar fra Aldi en "Notebook MD 95500" fra 2006 som jeg var
igang med at installere XP på, skete der noget, som jeg ikke har været udsat
for før..
Da jeg som det sidste, skulle installere det trådløse netkort på Computeren
kom PCens skærmbilled pludselig frem på mit Smart TV, der var tændt,
billedet var der kun i kort tid. Er det noget der kan ske, og hvad er
forklaringen på det?
Som sagt er det ikke sket før.

Ole C

jørgen.andersen skrev blandt andet:
Tja - med de oplysninger du giver, kan man kun tilskrive hændelsen magi....
Men mon ikke du har noget mere udstyr tilsluttet?

--
vh
Ole C

"Poul E. Jørgensen"

Den 08-06-2015 kl. 18:19 skrev "3066 "@worldonline:

> [...]
> kom PCens skærmbilled pludselig frem på mit Smart TV, der var tændt,
> billedet var der kun i kort tid. Er det noget der kan ske, og hvad er

Smart TV bider straks på din trådløse forbindelse.
Har du ikke trådløs, skal du omgående ringe til PET ;-)

--
Fjern Z hvis du svarer pr. e-mail.
Remove the Z if replying by e-mail.

""Poul E. Jørgensen"" <3...@ZGVDNET.DK> skrev i en meddelelse
> Remove the eller siden.
JegZ if replying by e-mail.

"Smart TV bider straks på din trådløse forbindelse"

Det er også hvad jeg selv og knægten er kommet til, bare mærkeligt, at det
aldrig er sket før.
Jeg har jo min Bærbar åben tit sammen med mit TV? Og som sagt er det ikke
sket siden. Jeg takker for svaret.
Jørgen

@worldonline jørgen.andersen

"Ole C" <ma...@olec.invalid> skrev i en meddelelse
Det må være den trådløse forbindelse, som begge (TV og den Bærbar) har.
Jeg undskylder det lidt sene svar, men min strømforsyning har været
forsvundet. >

@worldonline jørgen.andersen