Fortryde omdøbning???

Shiva

Hej!
Jeg er netop kommet til at omdøbe en række videofiler med ACDSee Pro 6
således at alle filer nu hedder nøjagtigt det samme efterfulgt af et ciffer
i en parantes. (Cifferet gør filerne unikke).
Findes der en nem måde at vende tilbage til de oprindelige navne? Det drejer
sig om ca. 600 ud af 2000 filer i én mappe. Jeg vil være en evighed om at
omdøbe filerne manuelt. (Titel, kunstnere, årstal o.s.v.)
Det er lige sket og jeg har endnu ikke foretaget mig andet end at
konstantere fejlen, lade mappen stå åben og så skrive dette brev.
Styresystemet er for øvrigt Win 8 Pro 64 bit.
Fejlen er sket fordi jeg fjols overså at mange filer var markerede da jeg
ville omdøbe én..:((
Please help!
Shiva.