Konvertering af CDR-filer

Jørgen Farum Jensen

Jeg har en rigtig gamle samlinger af sådanne,
men ikke længere nogen Corel Draw der kan installeres
på min 64 bit Windows 7 PC.

Findes der programmer, der kan løse det problem?

--

Jørgen Farum Jensen
"Den rationelle person ved uden at være sikker.

emjeppesen

J�rgen Farum Jensen skrev:

>Findes der programmer, der kan løse det problem?

Hvad med iTunes?

Hilsen emj

emjeppesen

J�rgen Farum Jensen skrev:

>Findes der programmer, der kan løse det problem?
Her:
http://cdrviewer.org/
Hilsen emj

Erik Ginnerskov

Den 12-08-2014 16:14, Jørgen Farum Jensen skrev:
> Jeg har en rigtig gamle samlinger af sådanne,
> men ikke længere nogen Corel Draw der kan installeres
> på min 64 bit Windows 7 PC.
>
> Findes der programmer, der kan løse det problem?

Det må da være en tussegammel Corel Draw, hvis den ikke kan installeres
på en 64-bit W7

Min Corel Draw 6 kører da fint på en 64-bit W7

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk