Det der "e" ved mængde angivelser..?!?

.°o.O Thomas O.o°.

Når der nogen steder står et "e" foran eller bagved en mængde angivelse -
f.eks. e 250 ml på en shampoo flaske - er det så et bestemt tegn i en
bestemt skrifttype eller..?

Jeg skal lave en label hvor dette "e" er på, men ved ikke om jeg bare kan
bruge et alm. "e" til det eller det skal være noget specielt?

Kan nogen give mig et hint, link eller lign.?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Jane M. :o)

On 30/11/04 21:38, in article 41acda83$0$302$edfa...@dread11.news.tele.dk,

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 [@] it.invalid> wrote:

> [...]
> bruge et alm. "e" til det eller det skal være noget specielt?
>
> Kan nogen give mig et hint, link eller lign.?

Hvad betyder det "e".?

Jeg kan ikke se det på nogle af mine shampoo flasker.?

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Trine (8500)

> [...]
> bruge et alm. "e" til det eller det skal være noget specielt?
>
> Kan nogen give mig et hint, link eller lign.?

Er det sådan et E der ligner et væltet M eller evt. spejlvendt 3-tal?

--
Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

.°o.O Thomas O.o°.

"Jane M. :o)" <vir...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det "e".?
> Jeg kan ikke se det på nogle af mine shampoo flasker.?

Det må være noget med indholdsangivelsen - det findes på flere mærker og
ikke kun shampoo også andre mange andre hårprodukter. Jeg har taget billede
af en hårlak som eksempel, billedet er ikke bedste kvalitet da det er fra en
telefon, men man kan se det "e" jeg mener derpå.

Link til billede: http://www.pudekamp.dk/haarlak.jpg

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Lej GRATIS alle de DVD film du vil i 14 dage - www.digitarian.dk - gavekode:

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 [@] it.invalid> skrev i en meddelelse
det er et alm e, som bruges for at vise at indholdet i mængde (netto),
er overholdt og opfylder EF bestemmelser.
læs om andre mærkninger her:
http://www.borkopkom.dk/tekstversion/info.asp?infoId=1226772

//G5

.°o.O Thomas O.o°.

"p" <o...@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> det er et alm e, som bruges for at vise at indholdet i mængde (netto),
> er overholdt og opfylder EF bestemmelser.
> læs om andre mærkninger her:
> http://www.borkopkom.dk/tekstversion/info.asp?infoId=1226772

Den viser ikke grafik på siden her hos mig :o(

Jane M. :o)

On 01/12/04 12:31, in article 41adaa76$0$182$edfa...@dtext02.news.tele.dk,

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 [@] it.invalid> wrote:

> "p" <o...@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den viser ikke grafik på siden her hos mig :o(

Heller ikke her.

Mvh Jane

Trine (8500)

> Heller ikke her.

Heller ej her!!

Asger Lund Mikkelsen

On Tue, 30 Nov 2004 21:38:55 +0100, .°o.O Thomas O.o°. wrote:

> [...]
> bruge et alm. "e" til det eller det skal være noget specielt?
>
> Kan nogen give mig et hint, link eller lign.?

Symbolet har sit eget tegn i Unicode-standarden. Det er nummer 212E.
Tegntabellen kan ses i dette link:
http://www.unicode.org/charts/PDF/U2100.pdf

Læs om Unicode her:
http://www.unicode.org/

--
* erstat invalid med dk hvis du ønsker at e-maile mig.
* replace invalid with dk if you want to e-mail me.

.°o.O Thomas O.o°.

"Asger Lund Mikkelsen" <OldP...@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> Symbolet har sit eget tegn i Unicode-standarden. Det er nummer 212E.
> [...]

Perfekt - takker!