Subtryk

Kert Rats

Måske er det ikke den rigtige gruppe at spørge i, men jeg prøver alligevel.

Mit spørgsmål drejer sig om stoftryk af typen subtryk, hvor farven indfarves
i selve stoffet og altså ikke kun bliver applikeret som en film oven på
stoffet.
Jeg har søgt efter subtryk på google, men uden synderlig held.

Kender nogen her i gruppen til subtryk?

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer.
Hvis der findes en anden og mere egnet gruppe at spørge i, så lad mig det
endelig vide.

Venligst

Kert Rats