Picasa 3 spørgsmål

Neder

Hejsa

Jeg har installeret Picasa 3 og programmet har fundet alle billeder på
computeren.
Computeren er en jeg bruger som medie server (NAS) så der er både musik
og film på den
Picasa finder ALLE billeder fordelt på 3 harddiske, og jeg kunne godt
tænke mig at jeg selv bestemmer hvilke mapper og drev der skal søges i.

Kan det lade sig gøre eller er der en anden måde at lave det på?

Lars

emjeppesen

Neder skrev:

>Picasa finder ALLE billeder fordelt på 3 harddiske, og jeg kunne godt
>tænke mig at jeg selv bestemmer hvilke mapper og drev der skal søges i.
>
>Kan det lade sig gøre eller er der en anden måde at lave det på?

Værktøjer/mappeadministratione
Hilsen emj