Orc(dos) fra 1997

pjla...@gmail.com

Hej jeg vil genbruge diagrammer fra 1997 designet med OrCad
men selvom jeg har oprettet flere hundrede et tidsrum på 5 år, så husker jeg ikke længere opsætning af Orcad.
Programmet er indstalleret under Windows XP

jeg har oprettet en start.bat under orcad som ser sådan ud.:

" path=c:\orcadexe;
SET ORCADEXE=C:\ORCAD\ORCAD421\
set orcadesp=c:\orcadesp\
set orcadproj=c:\orcad\
set orcaduser=c:\orcadesp
cd ..
orcad
"
filen ESP.CFG ser sådan ud

PDRV='C:\ORCADESP\DRV\'
DD='VGA640.DRV'
EDITOR='C:\ORCADEXE\M2EDIT.EXE'
PRSC = 0
REVMSY = 0
DESIGN = 'TEMPLATE'
REDIR = '#ESP_OUT.TXT'
CNTEXT = 15
COTEXT = 7
CHDR = 1
CCFG = 8 10 15 7
CTOOL = 8 12 15 7 4
CEDIT = 8 11 15 7 3
CPROC = 8 12 15 7 4
CTRAN = 8 9 15 7 1
CLIB = 8 13 15 7 5
CREP = 8 10 15 7 2
CUSER = 8 14 15 7 14

hvis jeg klikker på c:\Orcad\start.bat, så starter Orcad op men når jeg vælger "draft" så sker der intet. !

har prøvet at starte programmet via dos emulatoren "Dosbox" således

1. mount c c:\Orcad
2. c:
3. start.bat

men så får jeg meddelelsen
ERROR: Trying to open file <ORCADPROJ>TEMPLATE\ESP.CFG for reading

kan jeg får hjælp til opsætningen her ?

mvh pjl