Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Codecs til Windows 7

0 views
Skip to first unread message

Vagn

unread,
Apr 19, 2012, 7:54:38 AM4/19/12
to
Hej gruppe

Da jeg kørte Windows XP, brugte jeg SLD Codec Pack 2.2, men den er vist ikke
kompatibel med Windows 7. Findes der noget tilsvarende til Windows 7?

MVH Vagn

PS. Hvis dette er den forkerte gruppe, så spark mig venligst i den rigtigt
retning.

Message has been deleted

Vagn

unread,
Apr 22, 2012, 5:08:52 AM4/22/12
to
Tak for det.

"Rado" skrev i meddelelsen
news:qnk2p7l4bo87id0nr...@4ax.com...

On Thu, 19 Apr 2012 13:54:38 +0200, "Vagn" <super....@enfiber.dk>
wrote:

>PS. Hvis dette er den forkerte gruppe, så spark mig venligst i den rigtigt
>retning.

Du skal nok over i dk.edb.system.ms-windows i stedet...


--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

0 new messages